tisdag 29 november 2011

Nu har lejonet fått ögon, tänder och tunga

Har varit hos Mikke och fått mitt lejon färdiggraverat. Aj aj men det var inte så farligt den här gången som vid grundarbetet. Mikke är duktig och dessutom en jäkla trevlig prick. En naturens man trots att han är tip top med den senaste tekniken och de senaste influenserna i livet. Nu går han omkring som en tiger i bur och väntar på att bli pappa. Hans söta kvinna satt i studion idag med den lilla maggen i vädret. Tror ni inte att hon plötsligt hoppade upp och kikade på min rygg. Kikade fram och undrade om jag inte skulle lägga rött på tungan och vässa tänderna en aning. Attans, detta innebar att jag fick sitta 20 minuter längre under nålarna....men resultatet blev verkligen bra (ni skall få se senare när det läkt ihop färdigt) Bilden som Mikke ritade skall nu förvaras utifall "Skogarnas Konung" vill gadda sig någon gång i framtiden. Det får bli ett familjelejon helt enkelt och kommer inte att sättas på någon annan figur här i världen. Fint va?

Ni som vill ha rejäla proteintillskott och bra kosttillskott över huvudtaget, skall direkt kontakta Jonas. Kika in på hans blog och se om ni hittar något som passar er. Kanske en uppsättning med det nya super redskapet TRX? Metoden som elitsoldaterna (och jag) använder för att bygga upp sin fysik. Kika in hos Jonas, ni kan säkert hitta något som passar.
Kanske jag dyker upp en gång till i afton, ha det så länge
pappa B

3 kommentarer:

Suzan sa...

Ska in till Jonas o kika!

Anonym sa...

Ja och jävlar sen va de va hemska ögon han hade! Illgröna ögon, som hämtade ur nån gammal King-rulle.
Snyggt, vargen och tempellejonet var tydliga inslag

pappa B sa...

Ha ha ja nu skall jag vara vältrimmad till sommaren och åka runt och skrämmas på playan!