onsdag 12 september 2012

Kolla vad vackert!

Kolla vad vackert! Patrik, banansvarig
sände mig bilden förmodligen för att
ingjuta lite extra hopp i den gamla kroppen.
Banexperten Patrik har varit ute och checkat in banan nu på förmiddagen och han sände mig bilden, bara för att visa hur fint det var och ge mig lite extra pusch inför promenaden. Håll med om att här kanske man kan få lite extra spänst i benen, förhoppningsvis. Detta skall bli hur spännande som helst, och känns det hela bra ja då anmäler jag mig direkt till nästa års promenad på plats.
Skall det promeneras så skall det, punkt och slut. Eller...? Man kanske skulle testa på att springa? Fast det är nog lite överkurs för en gubbe som mig. Får nog hålla mig lite på mattan än så länge. Men...suget finns det skall ni veta, minnena från förr dyker upp lite då och då....

pappa B

Inga kommentarer: