måndag 10 september 2012

Högst uppe på "Väggen" kolla utsikten!

Kommer jag mig upp för "Väggen" , upp till Klevsjöloft så kan jag begrunda den här enastående utsikten. En stund i alla fall innan jag måste traska vidare för att hinna i mål innan storfräsarna kommer farande. Visst är det väl vackert, eller hur?
Inte mindre än 22 backar, jag förmodar både upp och ner skall passeras och jag kommer att promenera förbi nio sjöar. Detta mina vänner skall bli en helt fantastisk upplevelse och jag är mycket glad att jag såg den lilla artikeln i GP här om dagen, annars hade jag missat hela arrangemanget. Bilden har jag lånat från Sjöviks SK:s hemsida om Risveden Terräng och jag vet dessvärre inte vem som tagit den. Nu kryper jag ner under täcket för att försöka ladda batterierna så gott det går. Naturligtvis tar jag med mig både kameran och bandaren och sänder mina ävebtyr i min lilla webradio dagen efter, när jag kravlat mig upp ur sängen. Vi syns och hörs i morgon. Vilken klubb jag promenerar för? Sportlife Angered givetvis, fattas bara.
pappa B

Inga kommentarer: